Jak nakupovat
Vzhledem k tomu, že jsou naše stránky vybaveny elektronickým objednacím systémem, je objednání našich výrobků velmi snadné. Náš internetový obchod má pouze jediný požadavek - mít zapnuté cookies ve vašem prohlížeči. To je základní podmínka pro jeho fungování.
V případě, že máte cookies vypnuté, zjistíte způsob jak je zapnout v nápovědě vašeho prohlížeče, případně vám poradí každý IT specialista.
Jestliže u nás realizujete první objednávku svítidel, potom vám doporučujeme nejdříve projít stručný popis sestavení a odeslání objednávky, dále si přečíst naše dodací a platební podmínky, slevy a záruky.
Sestavení a odeslání objednávky
Při sestavení a odeslání objednávky postupujte podle těchto 10 bodů.
Po dokončení objednávky od nás obdržíte e-mailem automatické potvrzení o přijetí objednávky.
Náš objednávkový systém vám ve většině případů nabídne cenu přepravy vaší zásilky ještě před dokončením objednávky. V případě, že však chcete poptat alternativní způsob dopravy, zvolte nabídku Individuální doprava. Individuální dopravu zvolte i v případech, kdy systém nenabídne konkrétní cenu přepravy. V těchto případech vaše objednávka zatím končí bodem 9. kliknutím na tlačítko Poptat cenu dopravy. Po dokončení poptávky od nás obdržíte e-mailem automatické potvrzení o přijetí objednávky. Do 1 pracovního dne následně obdržíte kompletní cenovou nabídku včetně přepravy a termínu vyhotovení vaší zásilky a můžete dokončit objednávku bodem 10.
Zpět na začátek stránky
Dodací a platební podmínky
Po dokončení objednávky od nás dostanete obratem automatickou odpověď, která slouží jako potvrzení o přijetí vaší objednávky. V případě, že jste se v nákupním procesu nedostali až k platbě, obdržíte do 1 pracovního dne e-mailem kompletní cenovou nabídku, která bude zahrnovat cenu zboží, dopravného, pojištění a termín vyhotovení zakázky.
Doprava
Používáme několik prověřených a osvědčených dopravních společností, vždy vybíráme nejekonomičtější a nejbezpečnější variantu podle koncové destinace zákazníka.
Destinace | Varianta 1 | Varianta 2 |
---|---|---|
Česká republika | Česká pošta, PPL - balíky | DB Schenker, PPL - paletové zásilky |
Evropa | FedEx, UPS, DPD - menší zásilky | DHL, DB Schenker - objemnější zásilky |
Mimoevropské státy (3. země) | FedEx - menší zásilky | ZOOM CARGO, DB Schenker - objemné zásilky |
V našem nákupním procesu zjistíte způsob a cenu přepravy ještě před dokončením objednávky. V případě, že si přejete poptat alternativní způsob dopravy, nebo se vám konkrétní cena nezobrazí, zvolte způsob dopravy - Individuální doprava. Po odeslání této poptávky vám do 1 pracovního dne zašleme e-mailem kompletní cenovou nabídku včetně dopravného. E-mailem obdržíte odkaz, který vám umožní dokončit objednávku.
Platba
Vaši objednávku můžete uhradit platební kartou, bezhotovostním převodem, nebo dobírkou. Platba dobírkou je možná pouze v rámci České republiky při dopravě poštou, nebo PPL.
Údaje pro bezhotovostní převod
Bankovní účet pro tuzemské platby v CZK:
-
Československá obchodní banka, a.s., pobočka Nový Bydžov,
číslo účtu 245641308 / 0300
IBAN: CZ77 0300 0000 0002 4564 1308
Bankovní účet pro plabu v EUR:
-
Československá obchodní banka, a.s., pobočka Nový Bydžov,
číslo účtu. 245641391 / 0300
IBAN: CZ67 0300 0000 0002 4564 1391
Bankovní účet pro platbu v USD:
-
Československá obchodní banka, a.s., pobočka Nový Bydžov,
číslo účtu. 245641412 / 0300
IBAN: CZ82 0300 0000 0002 4564 1412
Při objednávce zboží do částky 80.000 Kč (cena zboží bez DPH a bez dopravy) požadujeme uhradit celou objednávku před začátkem její výroby a vaše platba tak potvrzuje vaši objednávku, která se tímto stává závaznou pro obě zúčastněné strany (prodejce i zákazníka).
V případě objednávky přesahující částku 80.000 Kč (cena zboží bez DPH a bez dopravy) požadujeme uhradit zálohu 70% z celkové částky při potvrzení objednávky a doplatek 30% z celkové částky před odesláním zboží na vaši adresu.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Z povahy e-shopu bude účtenka předána elektronickou formou na e-mail kupujícího.
Výrobní lhůty
Převážná většina objednávek svítidel LUCKY GLASS je vyrobena do 30 dnů ode dne zaplacení objednávky. Dnem zaplacení objednávky považujeme datum připsání úhrady na náš firemní účet.
V případě objednání svítidel produktové řady Coated Crystal nebo Leaded Crystal, která jsou vyráběna pouze na zakázku v sériích několika desítek kusů ročně, je termín výroby cca 30-60 dní ode dne zaplacení objednávky. Konkrétní termín odeslání objednávky vám sdělíme na vyžádání ještě před provedením platby. V opačném případě budete o termínu odeslání informováni e-mailem do 2 pracovních dnů ode dne přijetí úhrady.
Dovozní clo a DPH - zákazníci mimo EU
Všechny mezinárodní objednávky zboží dovezené do zemí mimo Evropskou unii podléhají daňovým zákonům cílové země. Kupující platí firmě LUCKY GLASS s.r.o. pouze cenu zboží + dopravné (obojí bez DPH). Společnost LUCKY GLASS s.r.o. nezodpovídá za žádné dovozní celní poplatky a daně vzniklé při dovozu zboží do země mimo EU. Dovozní celní poplatky a daně platí a zodpovídá za ně kupující v souladu s daňovou legislativou své země. Pravidla a postupy v různých zemích jsou odlišná, prosím informujte se na vašem místním celním úřadu o pravidlech a předpisech týkajících se dovozu zboží ze zemí Evropské unie.
Zpět na začátek stránky
Slevy
Při větších objednávkách vám poskytneme slevu ve výši podle následující tabulky:
* Při objednávce nad | Sleva |
---|---|
40.000 Kč | 5% |
80.000 Kč | 10% |
160.000 Kč | 15% |
240.000 Kč | 20% |
* Důležitá poznámka: Sleva je vypočtena z ceny zboží bez DPH a bez dopravy
Akční ceny
Několikrát do roka nabízíme na vybraný výrobek časově omezenou akční slevu. Tato akční cena není podmíněna množstevním odběrem a obdržíte ji i v případě, že si u nás koupíte pouze jediný lustr.
Lustry s akční slevou se nepřičítají k ostatním svítidlům ve vaší objednávce pro výpočet shora uvedených množstevních slev.
Aktuální nabídka svítidel s akční slevou.
Zpět na začátek stránky
Záruky
Záruka na výrobky
Svítidla firmy LUCKY GLASS jsou určena k osvětlení interiéru v normálním suchém prostředí. Výrobce ručí za to, že výrobek bude mít po celou dobu záruky vlastnosti stanovené příslušnými normami a to po dobu 24 měsíců od data prodeje. Svítidla dodáváme v rozloženém stavu s přiloženým montážním návodem v českém jazyce a nákresem. Svítidla dodáváme bez žárovek.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách informovat do 3 dnů prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího nebo na jeho e-mailové adrese.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury, doklad o zaplacení a dodání zboží a řádně vyplněný záruční list zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu zboží, funkčních vlastností a škod z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne obdržení reklamace o postupu a způsobu vyřízení.
Reklamace služeb dopravních společností
Naše zboží přepravujeme prostřednictvím dopravních společností, které jsme pro vás vybírali s ohledem na kvalitu a cenu jejich služeb. Přesto se může stát, že cestou dojde z nějakého důvodu k poškození zásilky. Řiďte se proto následujícími pokyny:
- Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
- V případě poškození obalu (roztrhaný, rozmočený, atd.) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat o tom, že zásilka nebyla dobře zabalená, našemu exportnímu balení svítidel se věnujeme s velikou důsledností.
- V případě jakéhokoliv problému s přepravní společností nás prosím neodkladně informujte. V e-mailu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe a číslo faktury (zásilky).
- Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás.
Záruka vrácení peněz
Aby pro vás bylo nakupování prostřednictvím internetu opravdu bezrizikové, dodržujeme zásadu "Záruka vrácení peněz". Chápeme Vaši situaci, kdy nemáte možnost si zboží prezentované na našich internetových stránkách předem prohlédnout v naší firemní vzorkovně, a proto vámi vybrané zboží nemusí zcela odpovídat vašim požadavkům.
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku a Směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku, právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu a zboží si následně vyzvednete osobně na adrese firmy LUCKY GLASS s.r.o.
Vracené zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Zboží uveďte pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. K vrácenému zboží přiložte fakturu, která potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a oprávněnost vašeho požadavku na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů bez udání důvodu.
Peníze za vrácené zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od doručení zboží na adresu firmy LUCKY GLASS s.r.o. Náklady na vrácení zboží prodejci uhradí kupující.
V případě, že nejste spotřebitel a zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ nebo DIČ na nákupním dokladu), právo na vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů bez udání důvodu vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
Zákazník může odstoupit od smlouvy až 90 dní, pokud byl dotčen nekalou praktikou.
Dále toto právo na vrácení zboží nevzniká v případě, že jde o zboží, které bylo individuálně upravené podle vašich požadavků nebo se jedná o spotřebitele žijícího mimo EU.
Zpět na začátek stránky
Další možnosti
Pokud nechcete využít náš elektronický systém objednání svítidel LUCKY GLASS, můžete si naše výrobky objednat také e-mailem, faxem, nebo telefonicky.
Zpět na začátek stránky
Jak dodržujeme vaše soukromí
Abychom mohli vaši objednávku řádně zpracovat a doručit, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Údaje, které zadáváte do objednávky, jsou nezbytné pro její zpracování a vyhotovení souvisejících platebních a účetních dokladů.
Ručíme za to, že vaše údaje nepoužijeme pro jiné účely než vyřízení objednávky, ani je nepředáme žádné třetí osobě. Seznamte se podrobně se zásadami ochrany osobních údajů, kterými se řídíme.
Použití cookie: Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být jednodušší a produktivnější.
Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení, k usnadnění procesu objednávky a k ochraně vašich dat.
Recenze
Děkovné dopisy a recenze našich zákazníků zveřejňujeme na základě obdrženého děkovného e-mailu od reálného zákazníka, který u nás zakoupil zboží. Vždy vyžadujeme souhlas se zveřejněním. Všechny receznze jsou autentické bez dodatečných úprav. Recenze obdržené před datem 6. 1. 2023 byly na web nahrány na základě stejného principu viz výše.
Zpět na začátek stránky